• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Віртуальний методичний кабінет

Вихователь-методист - Ірина Яківна Шараєвська

На посаді вихователя-методиста з 1989 року.

Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, педагогічне звання "старший вихователь"

Оформила досвід роботи з теми: "Розвиток художньо-творчих здібностей дітей у дошкільному навчальному закладі"

У співпраці з музичним керівником Н.В. Степаненко розробила:

  • парціальну програму "Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами театралізованої діяльності"
  • навчально-методичний посібник "Використання системи "Елементарного музикування" Карла Орфа в освітньому процесі дошкільного навчального закладу".
  • Навчально-методичний посібник «Використання системи «елементарного музикування» К. Орфа в освітньому процесі ДНЗ» (видавництво «Мандрівець» 2014 ).
  • Посібник «Театралізована діяльність у ДНЗ» (Бібліотека «Шкільного світу» 2014).
Публікації:
  • "Гармонія музики, рухів і слова. Використання елементів системи Карла Орфа в роботі з дошкільнятами"// Дитячий садок. - 2004. - №45-46 (285-286)
  • "Виховуємо творчу особистість"// Освітянська трибуна. - 2005. - №1 (25)
  • "Жартивливі посиденьки"// Дошкільне виховання. - 2005. - №3
  • "Вчимося творчості у Карла Орфа" // Освітянська трибуна. - 2006. №1 (29)
  • "Мовленнєві та музично-рухові вправи за системою Карла Орфа" // Музичний керівник. - 2011. - №3
  • "Неслухняний Півник". Сценарій театралізованої розваги для дітей старшого дошкільного віку за мотивами казки К.Ушинського "Умій почекати" // Музичний керівник. - 2011. - №4
  • "Колоритні образи. Експериментування з фарбами" // Дитячий садок. - 2011. - №12 (588)
  • Журнал «Музичний керівник». Сценарій новорічного свята для старших дошкільників «Новорічна казочка про те, як Принцеса Вередуля стала Феєю Добра» (№10, 2014р.).
  • Газета «Дитячий садок. Мистецтво». Сценарій розваги для дітей п’ятого року життя «Весняні голоси» (число 5, 2014р.).
  • Всеукраїнський ж-л «Музичний керівник».(№10, 2014р.); Газета «Мистецтво». (5, 2014р.).

Пріоритети роботи

Робота методичної служби дошкільного закладу спямована на досягнення цілей всебічного і гармонійного розвитку особистості кожної дитини - дошкільника, стимулювання педагогічних працівників до цілеспрямованого і безперевного підвищення рівня їх професійної компетентності, просвітницьку роботу з батьками вихованців.

Центром методичної роботи в дошкільному навчальному закладі є методичний кабінет. Його обладнано відповідно Типового положення про методичний кабінет (наказ МОН від 09.11.2010р. №1070), завдань дошкільної освіти, змісту чинної державної програми виховання і навчання дітей.

Педагогічний колектив дошкільного закладу працює над вирішенням пріоритетних завдань напрвлених на покращення рівння мовленнєвої компетентності, комунікабельності, збагачення емоційного досвіду дітей, розвитку їх художньо-творчих здібностей засобами мистецтва.

В основу вирішення проблеми, яка стала провідною у роботі дошкільного закладу, було покладено особистісно-орієнтовний підхід до кожної дитини, що мало забезпечити високий рівень розвитку її творчого потенціалу.

Завдання на 2019/2020 навчальний рік

  • створити безпечне освітнє середовище, забезпечити кваліфіковану турботу щодо захисту прав дітей, збереження їх гідності, зміцнення фізичного і психічного здоров’я, формувати у них базові моральні якості, почуття гідності, впевненості у собі та у своїх силах;
  • розвивати у дошкільників емоційно-ціннісне та відповідальне екологічне ставлення до природного довкілля, стимулювати допитливість та інтерес до пізнання природи;
  • оптимізувати просвітницьку роботу з батьками, інформувати їх про діяльність закладу, спонукати до участі в освітньому процесі;
  • співпрацюючи педагогічним колективом БЗШ №20, забезпечити наступність дошкільної та початкової освіти шляхом реалізації діяльнісного підходу до організації освітнього процесу в умовах реформи «Нова українська школа».

Інноваційна діяльність

В освітній роботі дошкільного закладу впроваджуються інноваційні технології:
- система "елементарного музикування" Карла Орфа в освітньому процесі з дітьми дошкільного віку;
- інтегрований курс "Дошкільнятам про освіту для сталого розвитку"; - викорестання нетрадиційних технік малювання в образотворчій діяльності дошкільників, програма "Дивосвіт";
- навчання старших дошкільників грі в шашки, програма "цікаві шашки".

Тижневий розподіл організованої навчально-пізнавальної діяльності на 2019/2020 н.р.

Кiлькiсть переглядiв: 810

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930