Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Сторінка практичного психолога
Практичний психолог -
Мокосєєва Олена Анатоліївна
На посаді практичного психолога з 2003 року.
Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, педагогічне звання "практичний психолог-методист"
Розробила парціальну програму роботи гуртка "Пізнайко" для дітей старшого дошкільного віку.
Матеріали досвіду були розміщені на сайті КОІПОПК "Мій найкращий урок"
Основною метою діяльності психологічної служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоровя і соціального благополуччя усіх його учасників: вихованців, педагогічних працівників, батьків.
Психологічна служба забезпечує:
- своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку вихованців;
- мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних. фізичних, статевих та інших індивідуальних особливостей;
- створення умов для саморозвитку та самовиховання;
- сприяє виконанню освітніх і виховних завдань навчального закладу.
Основні види діяльності:
- діагностика - психологічне обстеження вихованців, їхніх груп та колективів, визначення причин. що ускладнюють їх розвиток та навчання;
- корекція - здійснення психолого-педагогічних заходів з метою усунення відхилень у психофізичному й інтелектуальному розвитку і поведінці дітей;
- реабілітація - надання психолого-педагогічної допомоги учасникам педагогічного процесу, які перебувають у кризовій ситуації (постраждалі, перенесли тяжкі хвороби, стреси, зазнали насильства);
- профілактика - своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, між особистісних стосунках, запобіганням конфліктним ситуаціям у навчально-виховному процесі.
Корекційно-розвивальна робота з дітьми
Робота практичного психолога з дітьми охоплює різні сторони життя дошкільника:
- профілактика дезадаптації;
- розвиток пізнавальної сфери та психічних процесів;
- формування емоційної сфери;
- підготовка до шкільного навчання;
- гурток "Пізнайко", метою якого є розвиток інтелекту, креативності, творчої уяви та фантазії дітей сторшого дошкільного віку.









Кiлькiсть переглядiв: 1603