• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка вихователя із образотворчої діяльності

Вихователь образотворчої діяльності

Гнатюк Валентина Анатоліївна - спеціаліст.

Розвиток художньо — естетичних здібностей дітей, знайомство з кращими зразками живопису і творами народних умільців відбувається у кімнаті образотворчого мистецтва. Тут вони вчаться розуміти розмаїття форм і барв довкілля, відтворювати свої враження і почуття на папері. З шедеврами юних митців можна познайомитись на постійно діючій виставці: “Світ в дитячих малюнках”.

Завдання вихователя із образотворчої діяльності :

  • розвивати у дітей естетичне сприйняття;
  • вміння помічати красиве у навколишньому середовищі;
  • виховати звичку вносити елементи краси в побут, природу, стосунки з однолітками, дорослими;
  • знайомити дітей з різними видами та жанрами образотворчого мистецтва: живописом (пейзаж, портрет, натюрморт, казковий, побутовий, анімалістичний), графікою, скульптурою та декоративно-прикладним мистецтвом;
  • розвивати здатність сприймати мистецькі твори;
  • виявляти емоційне ставлення до зображеного;
  • навчати використовувати колір, форму, лінії, штрихи, пропорції, композицію, різні матеріали (олівці, фарби, фломастери, воскові олівці, свічки, патички) та нетрадиційні техніки (штампування, малювання пальчиком, долоньками, крапками) як засоби створення виразного художнього образу;
  • навчати створювати складні художні образи, багатофігурні сюжетні композиції, розміщувати предмети ближче та далі, самостійно знаходити прийоми зображення при інтеграції різних видів образотворчої діяльності;
  • спонукати дітей до творчості, використовуючи ігрові методи та прийоми (ігрові ситуації, розповіді – малювання з елементами казки).

Сприймання навколишнього – складний процес. І чим більше органів чуття беруть у цьому участь, тим повнішим будуть уявлення, глибшим пізнання. Привчаючи дітей жити і працювати за законами краси, треба змалечку привчати їх бачити красу оточуючого світу. Потреба в красі у дитини існує з перших днів її життя. Починаючи освоювати елементарні рухи, малюк тягне руки до красивої іграшки і затихає, почувши звуки музики, дивлячись ілюстрації до своїх книжок, говорить: «Гарна!», і сам пробує малювати на аркуші олівцем тільки зрозумілу йому красу. Істину сприймає тільки чиста душа. Душа малюка...
Створена спокійна доброзичлива атмосфера позитивно впливає на дитину та позитивно-емоційні умови, які дають змогу дітям займатися образотворчою діяльністю. Художні техніки й матеріали до занять добираються так, щоб кожна дитина працювала на власний успіх, а процес творення давав задоволення всім учасникам. Як наслідок цього: діти мають певні знання про різні види та жанри образотворчого мистецтва (живопис, скульптуру, графіку, декоративно-прикладне мистецтво), знають і розрізняють їх за зображувально-виразними засобами, розуміють художній образ. У вихованців збагатились знання про рідну Україну, її звичаї, традиції, багатовікову історію, культуру та мистецтво. Дошкільники володіють комплексом технічних навичок малювання, вміють самостійно створювати сюжетну, декоративну композиції, знаходити прийоми зображення при інтеграції видів образотворчої діяльності. У вихованців розвинуті творча уява, фантазія, почуття прекрасного. Діти люблять і шанобливо ставляться до мистецтва, мають бажання бути причетними до нього. Кращим показником результативності є роботи дітей.

Поради батькам

Щоб викликати у дітей інтерес до образотворчої діяльності:

  • ознайомлюйте дітей з різними видами мистецтва шляхом споглядання картин в музеях образотворчого мистецтва, перегляду репродукцій в комп’ютерному режимі, журналах, книгах, відвідування різноманітних виставок;
  • вправляйте у визначенні жанру живопису : пейзаж, натюрморт, портрет, казковий, побутовий, анімалістичний;
  • надавайте можливість самостійно зображувати предмети, тварин, дерева, транспорт, людей, та інше, підтримуйте бажання малювати, передавати свої враження в зображеннях;
  • заохочуйте творчість дитини, підтримуйте її ініціативу.

Вимоги до робочого місця творчої дитини

Напевно, навіть не варто говорити про те, наскільки важливо організувати робоче місце, за яким малюк має займатись малюванням. Про те що воно повинно розміщуватись біля вікна, світло падати на робоче місце зліва, а висота стола і стільчика відповідати один одному і росту дитини, це відомо всім. Але є ще декілька маленьких хитрощів, які зроблять заняття більш успішними, а вас позбавлять від необхідності проводити генеральне прибирання приміщення кожен раз після їх закінчення:

  • щоб запобігти виникненню неприємних ситуацій під час малювання фарбами, застеліть стіл клейонкою (підійде і досить великий шматок цупкого картону);
  • під рукою дитини під час малювання повинна бути серветка паперова, або із тканини (витерти руки, пензлик, стіл). Ідеально підходять гігієнічні серветки;
  • в якості палітри можна використати звичайну білу тарілочку, кахельну плитку, або просто листок цупкого білого картону. Головне, щоб палітра була білою, або прозорою, інакше її колір буде впливати на отримання потрібного кольору;
  • під час малювання пензлик необхідно мити перед кожною зміною кольору;
  • пензлик ні в якому разі не можна залишати у воді.

Засідання школи для батьків

/Files/images/IMG_6429.jpg

/Files/images/IMG_6430.jpg

/Files/images/IMG_6431.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 2744

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Березень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031