Розвиток художньо — естетичних здібностей дітей, знайомство з кращими зразками живопису і творами народних умільців відбувається у кімнаті образотворчого мистецтва. Тут вони вчаться розуміти розмаїття форм і барв довкілля, відтворювати свої враження і почуття на папері. З шедеврами юних митців можна познайомитись на постійно діючій виставці: “Світ в дитячих малюнках”.
Сприймання навколишнього – складний процес. І чим більше органів чуття беруть у цьому участь, тим повнішим будуть уявлення, глибшим пізнання. Привчаючи дітей жити і працювати за законами краси, треба змалечку привчати їх бачити красу оточуючого світу. Потреба в красі у дитини існує з перших днів її життя. Починаючи освоювати елементарні рухи, малюк тягне руки до красивої іграшки і затихає, почувши звуки музики, дивлячись ілюстрації до своїх книжок, говорить: «Гарна!», і сам пробує малювати на аркуші олівцем тільки зрозумілу йому красу. Істину сприймає тільки чиста душа. Душа малюка...
Створена спокійна доброзичлива атмосфера позитивно впливає на дитину та позитивно-емоційні умови, які дають змогу дітям займатися образотворчою діяльністю. Художні техніки й матеріали до занять добираються так, щоб кожна дитина працювала на власний успіх, а процес творення давав задоволення всім учасникам. Як наслідок цього: діти мають певні знання про різні види та жанри образотворчого мистецтва (живопис, скульптуру, графіку, декоративно-прикладне мистецтво), знають і розрізняють їх за зображувально-виразними засобами, розуміють художній образ. У вихованців збагатились знання про рідну Україну, її звичаї, традиції, багатовікову історію, культуру та мистецтво. Дошкільники володіють комплексом технічних навичок малювання, вміють самостійно створювати сюжетну, декоративну композиції, знаходити прийоми зображення при інтеграції видів образотворчої діяльності. У вихованців розвинуті творча уява, фантазія, почуття прекрасного. Діти люблять і шанобливо ставляться до мистецтва, мають бажання бути причетними до нього. Кращим показником результативності є роботи дітей.
Щоб викликати у дітей інтерес до образотворчої діяльності:
Напевно, навіть не варто говорити про те, наскільки важливо організувати робоче місце, за яким малюк має займатись малюванням. Про те що воно повинно розміщуватись біля вікна, світло падати на робоче місце зліва, а висота стола і стільчика відповідати один одному і росту дитини, це відомо всім. Але є ще декілька маленьких хитрощів, які зроблять заняття більш успішними, а вас позбавлять від необхідності проводити генеральне прибирання приміщення кожен раз після їх закінчення:
День єднання в ДНЗ №17 "Усмішка"
Театралізована вистава «Як Лисиця та Журавель дружбу водили»
Усі Новини![]() ![]() | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |